Bine ai venit, Vizitator
Username: Password:
  • Page:
  • 1
  • 2

SUBIECT: Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #44139

Perioada de valabilitate a certificatului de încadrare în grad și tip de handicap, majorată de la 6 luni la 12 luni, respectiv de la 12 la 24 luni

Guvernul a adoptat o Hotărâre pentru modificarea și completarea HG nr. 430/2008 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea și funcționarea comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap.

Noile prevederi vizează: continuitatea în acordarea drepturilor; evitarea situațiilor în care termenul nu poate fi respectat din cauza volumului mare de lucru; simplificarea și fluidizarea activității comisiei; asigurarea confidențialității datelor, care va elimina discriminarea la angajarea în muncă sau la înscrierea în diferite programe de formare; ușurarea vieții persoanelor cu dizabilități, aflate în situația de a finaliza un dosar de încadrare în grad de handicap și de a începe imediat pregătirea pentru întocmirea celui de revizuire; reducerea efortului și costurilor administrative, atât ale beneficiarilor cât și ale administrației publice.

Documentul aprobat simplifică procedurile pentru încadrarea în grad de handicap, dând posibilitatea depunerii cererii tip de evaluare complexă și a documentelor necesare nu numai de către persoana solicitantă, așa cum este prevăzut în momentul de față, ci și de familia sa, reprezentantul legal, asistentul personal, asistentul personal profesionist, organizația neguvernamentală al cărei membru este persoana cu handicap, sau, în lipsa acestora, de către orice persoană care o poate reprezenta. Această simplificare va ușura situația persoanei cu dizabilități.

De asemenea, termenul de depunere a cererii-tip de evaluare complexă și a documentelor necesare în cazul persoanelor care solicită reevaluarea a fost prelungit de la 30 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate al certificatului de încadrare în grad de handicap, la 60 de zile. În acest fel, se asigură o perioadă de timp suficientă pentru continuitate în acordarea drepturilor persoanelor cu handicap al căror certificat va expira și pentru care comisia de evaluare trebuie să elibereze unul nou.

Hotărârea de Guvern schimbă și termenul de soluționare al contestațiilor de la 45 la 60 de zile lucrătoare de la înregistrarea în Registrul de evidență al Comisiei Superioare. Această măsură a fost luată având în vedere volumul mare de activitate al comisiei superioare, de aproximativ 1.300 de contestații lunar.

În plus, noul act normativ prevede mărirea perioadei de valabilitate a certificatului de încadrare în grad și tip de handicap, de la 6 luni la 12 luni, respectiv de la 12 la 24 luni.

Această măsură va avea impact asupra a 243.827 de persoane, care reprezintă 30,76% din totalul persoanelor încadrate în grad de handicap. Dintre acestea, 3.892 au certificat de încadrare în grad de handicap cu valabilitate de 6 luni, iar 239.935 au certificat de încadrare în grad de handicap cu valabilitate de 12 luni.

Certificatele eliberate până la data intrării în vigoare a acestei hotărâri rămân valabile până la sfârșitul perioadei de valabilitate, urmând ca în termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a hotărârii, comisiile de evaluare să înlocuiască doar certificatele de încadrare în grad și tip de handicap, cu termen de valabilitate permanent, conform noului model aprobat, fără o reevaluare a persoanelor respective de către ANPD.

În vederea aplicării măsurilor cuprinse în prezentul act normative, Autoritatea Națională pentru Persoanele cu Dizabilități va emite instrucțiuni cu privire la modalitatea de emitere a noilor modele de certificate.
via
  • daniel
  • Avatarul lui daniel
  • Deconectat
  • Administrator
  • Cuget, deci exist!
  • Posts: 15909
  • Thank you received: 5078
  • Karma: 39
Respecta-te pe tine insuti si ceilalti la randul lor te vor respecta!
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
Următorii utilizatori v-au mulțumit: Mona si Dan

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #44141

Citez;
" Această măsură a fost luată având în vedere volumul mare de activitate al comisiei superioare, de aproximativ 1.300 de contestații lunar.:"

Oare de ce contestatiile sunt atat de multe ?!
Ma gandesc cine sunt contestatarii si ce argumente au ? Oare omul cere prea mult ?
Criteriile de incadrare in grad de handicap sunt destul de clare. Pe mine ma ingrijoreaza faptul ca se lucreaza mult pe contestatii si nu s-a facut aproape nimic pentru o protectie mai buna al persoanei cu dizabilitate.
  • Mona si Dan
  • Avatarul lui Mona si Dan
  • Deconectat
  • Platinum Member
  • Posts: 5852
  • Thank you received: 721
  • Karma: 13
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra !
Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #44314

Închisoare cu suspendare pentru un medic şi o asistentă a Casei de Pensii Bihor acuzaţi de corupţie

S-au dat primele sentinţe în cazul mitelor repetate de la Comisia de Expertiză a Casei de Pensii Bihor. Medicul Ovidiu Pleşa şi asistenta sa au fost condamnaţi luni de Tribunalul Bihor la 3, respectiv, doi ani de închisoare, cu suspendare, pentru luare de mită şi complicitate la luare de mită în formă continuată.

Cei doi fac parte din lotul de 10 cadre medicale ale Comisiei de Expertiză a Casei de Pensii Bihor, ridicat în anul 2015 de poliţişti după o acţiune îndelungată de filaj. Anchetatorii au descoperit atunci sume impresionante în casele medicilor şi asistentelor, despre care se presupune că ar fi rezultat din activitatea ilicită în cadrul comisiei de expertiză.

Cazul a fost preluat de DNA, care a dispus trimiterea tuturor celor 10 în judecată. Sentinţa s-a dat în cazul primilor doi şi nu este definitivă, putând fi atacată de procurorii DNA.
  • Mona si Dan
  • Avatarul lui Mona si Dan
  • Deconectat
  • Platinum Member
  • Posts: 5852
  • Thank you received: 721
  • Karma: 13
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra !
Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #44736

Control, verificarea eligibilității persoanelor cu certificate de încadrare și tip de handicap

În perioada 27 martie-29 septembrie 2017 Agenția Județeană Pentru Plăți și Inspecție Socială Alba (AJPIS Alba) desfășoară Campania “Controlul bazat pe evaluarea riscurilor (constituirea profilului de risc) al beneficiarilor încadrați într-un grad de handicap (BGH)” în două etape.
Controlul a avut două obiective ale inspecției tematice:

Certificat-de-handicap.jpg


Obiectiv general: eficientizarea utilizării fondurilor în sistemul de asistență socială și îmbunătățirea activității privind modul de stabilire și acordare a beneficiilor de asistență socială.

Obiectiv specific: reducerea erorii și fraudei prin efectuarea de inspecții tematice privind stabilirea și acordarea beneficiilor de asistență socială persoanelor încadrate într-un grad de handicap.

La nivelul județului Alba, prima etapă a controlului s-a desfășurat în perioada 27.03.2017-28.04.2017, și a vizat verificarea eligibilității persoanelor cu certificate de încadrare și tip de handicap, beneficiare de indemnizațiile corespunzătoare, dintr-un eșantion format din 40 persoane, precum și colectarea informațiilor referitoare la beneficiarii care obțin drepturi ca urmare a neîncadrării corespunzătoare în grad și tip de handicap.

“Din verificarea administrativă a dosarelor persoanelor cu handicap din eșantionul selectat și din verificarea în teren, echipa de control a constatat inexistența dosarelor care au stat la baza încadrării în grad de handicap, pentru un număr de 7 persoane încadrate într-un grad de handicap, care dețin certificate de încadrare în grad de handicap, eliberate înainte de anul 2000, precum și 2 persoane încadrate în gradul grav de handicap (vizual), care au obținut permise auto, ulterior încadrării în grad și tip de handicap.

În aceste condiții inspectorii sociali au propus spre reevaluare un număr de 9 persoane de către Comisia Superioară de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap, urmând ca în funcție de rezultatul evaluării, să se confirme, sau nu, suspiciunea încadrării necorespunzătoare în grad de handicap și primirea de drepturi necuvenite”, se arată în comunicatul emis de biroul executiv al Agenției Județene Pentru Plăți și Inspecție Socială Alba.

Printre alte nereguli, inspectorii sociali au constatat din verificarea tuturor registrelor privind procesele verbale de ședință ale Comisiei de Evaluare a Persoanelor Adulte Handicap Alba (CEPAH) desfășurate în perioada 2014—aprilie 2017, făptul că, deși în conformitate cu prevederile legale în domeniu Comisile de Evaluare a Persoanelor Adulte Handicap au obligativitatea de a se întruni o dată pe săptămână în ședințe ordinare și ori de câte ori este necesar în ședințe extraordinare la convocarea președintelui, CEPAH Alba nu a respectat aceasta obligativitate în luna august, a fiecărui an verificat. În această lună(august) din perioada verificată, au fost susținute doar 1, maxim 2 ședințe ale CEPAH Alba, nerespectându-se prevederile legale în acest sens, fapt care ar putea conduce la afectarea drepturilor persoanelor cu handicap.

Ca urmare a acestei nereguli, Consiliul Județean Alba a fost sancționat cu avertisment scris și s-a acordat un termen de implementare a măsurii pentru luna septembrie 2017.
  • Mona si Dan
  • Avatarul lui Mona si Dan
  • Deconectat
  • Platinum Member
  • Posts: 5852
  • Thank you received: 721
  • Karma: 13
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra !
Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #44823

Modificare adusă procedurii contestației împotriva certificatelor de încadrare în grad și tip de handicap

ANPD.jpg


oritatea Națională pentru Persoanele cu Dizabilități informează că procedura contestației împotriva certificatelor de încadrare în grad și tip de handicap, prevăzută de legea 448/2006, a fost modificată prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 51/2017 astfel:

Art. 87, alin. 5 “Certificatele emise potrivit prevederilor alin. (4) pot fi contestate de titularii acestora, în termen de 30 de zile calendaristice de la comunicare, la instanța de contencios administrativ competentă, potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare, cererile adresate instanței fiind scutite de taxa judiciară de timbru.

În aceste condiții, Secretariatul Comisiei Superioare de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap nu va primi și înregistra contestații, formulate împotriva certificatelor de încadrare în grad și tip de handicap, depuse după data de 30.06.2017.

Ca urmare, secretariatul comisiilor de evaluare complexă a persoanelor adulte cu handicap județene sau ale sectoarelor municipiului București va îndruma petenții către instanța de judecată competentă, potrivit Legii 448/2006, cu modificările și completările ulterioare.

Totodată, referitor la contestațiile depuse până la data de 30.06.2017, Autoritatea Națională Pentru Persoanele cu Dizabilități informează că OUG nr.51/2017 prevede la Art. II următoarele:
Art. II. “Contestațiile cu privire la încadrarea în grad și tip de handicap, rămase nesoluționate până la data intrării în vigoare a prezentei legi, se soluționează de Comisia superioară de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, prevăzută de art. 90^1 din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în termen de 3 luni de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.”
  • Mona si Dan
  • Avatarul lui Mona si Dan
  • Deconectat
  • Platinum Member
  • Posts: 5852
  • Thank you received: 721
  • Karma: 13
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra !
Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #44886

Constat ca emiterea Noilor Certificare de incadrare in grad de handicap nu aduce nici un fel de noutate .

Se cheltuie bani aiurea.

De pilda la rubrica data ivirii invaliditatii/handicapului ar trebuii sa fie precizata data exacta. Anul, luna, ziua.
Pe certificatul cu termen de nerevizuibilitate scrie ; conform dovezii actului.

Exact data trebuia trecuta si parafata. Asadar, nu s-a imbuunatatit nimic. Este de-a dreptul scandalos.

Care este rostul schimbarii ??? Absolut nici unu . :( :( :(
  • Mona si Dan
  • Avatarul lui Mona si Dan
  • Deconectat
  • Platinum Member
  • Posts: 5852
  • Thank you received: 721
  • Karma: 13
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra !
Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #45065

Ana Vasile, suspendată din funcție! Elena Amzoi îi ia locul la conducerea DGASPC!

modelmic71.jpg


Directorul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, Ana Vasile, a fost suspendată din funcție. Decizia a fost luată astăzi, în urma votului consilierilor județeni cărășeni. Tot astăzi s-a luat hotărârea ca la conducerea DGASPC să fie numită, interimar, Elena Amzoi.

„Proiectul de hotărâre privind suspendarea dnei director Ana Vasile a fost redactat în urma unui raport al comisiei de disciplină din cadrul Consiliului Județean CS. Dna director Ana Vasile a fost de mai multe ori audiată în cadrul Comisiei de Disciplină, a primit mai multe sancțiuni. Proiectul a fost supus votului, a fost vot secret, a trecut, iar în acest moment raportul de muncă al dnei Ana Vasile este suspendat. Am propus o persoană care să îndeplinească temporar atribuțiile de director executiv al DGASPC în persoane dnei director general adjunct Nuța Amzoi, dânsa fiind cea care de la nivelul CJ CS coordona activitățile de asistență socială și protecția copilului. O să vedem în continuare Comisia de disciplină la ce concluzie ajunge în urma verificării reclamațiilor, petițiilor și a tuturor aspectelor referitoare la prestația dnei director”, a precizat președintele forului județean, Silviu Hurduzeu.

Mai exact, Ana Vasile a fost suspendată din funcție până la finalizarea cercetărilor administrative ce o vizează. În proiectul de hotărâre prezentat astăzi consilierilor județene se precizează că decizia suspendării a fost luată în Comisia de disciplină deorece ar exista suspiciuni că aceasta ar putea obstrucționa cercetarea disciplinară prin modificarea sau înlăturarea unor documente sau prin influențarea depozițiilor persoanelor audiate.

Anterior Ana Vasile a fost deja sancționată, prima dată cu o mustrare scrisă, iar apoi cu tăierea a 20% din salariu pe o perioadă de trei luni. De data aceasta, consilierii județeni au decis suspendarea acesteia pe perioada derulării cercetării de către Comisia de disciplină, dar nu mai târziu de 60 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii. Ana Vasile are la dispoziție trei zile pentru a preda lucrările și bunurile ce i-au fost încredințate în vederea exercitării atribuțiilor de serviciu.

De menționat, că în cazul în care nu se va confirma săvârșirea unei abateri disciplinare, cei care vor răspunde în nume propriu pentru prejudiciul material și de imagine al persoanei cercetare, vor fi membrii Comisiei de disciplină care au votat pentru ducerea la îndeplinire a acestei măsuri.
  • Mona si Dan
  • Avatarul lui Mona si Dan
  • Deconectat
  • Platinum Member
  • Posts: 5852
  • Thank you received: 721
  • Karma: 13
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra !
Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Comisiile de evaluare a persoanelor adulte cu handicap #46994

Ministrul Budăi: ,,Persoanele cu amputații nu vor mai fi chemate la comisiile de evaluare a handicapului’’

Marius Budăi, ministrul Muncii, a anunțat public, în data de 27 februarie 2019, că va semna un ordin prin care persoanele care au suferit amputări ale unui membru sau au din naștere un membru lipsă nu vor mai fi nevoite să se prezinte periodic în fața comisiilor de evaluare a handicapului.

Potrivit propunerii Ministerului Muncii și Justiției Sociale (MMJS) evaluarea persoanelor cu afectarea funcţiilor vizuale, a persoanelor cu afectarea funcţiilor vestibulare, a persoanelor cu afectarea funcţiilor motorii, în vederea încadrării în grad de handicap se va stabili la termen permanent de valabilitate a încadrării în grad de handicap, de la prima evaluare.

Marius Budăi, ministrul Muncii, a anunțat public, în data de 27 februarie 2019, că va semna un ordin prin care persoanele care au suferit amputări ale unui membru sau au din naștere un membru lipsă nu vor mai fi nevoite să se prezinte periodic în fața comisiilor de evaluare a handicapului.

Potrivit propunerii Ministerului Muncii și Justiției Sociale (MMJS) evaluarea persoanelor cu afectarea funcţiilor vizuale, a persoanelor cu afectarea funcţiilor vestibulare, a persoanelor cu afectarea funcţiilor motorii, în vederea încadrării în grad de handicap se va stabili la termen permanent de valabilitate a încadrării în grad de handicap, de la prima evaluare.



De asemeni, se va stabili un termen permanent de valabilitate a încadrării în grad de handicap, pentru situațiile de sechele în bolile cerebrovasculare cu deficit motor tip plegic, la un interval de peste doi ani de la data accidentului vascular și pentru paraplegie sau tetraplegie, indiferent de cauză, la un interval de peste doi ani de la data diagnosticării.

Modificările propuse de MMJS vin în urma nenumăratelor petiții adresate Ministerului Muncii de către ONG-urile care au în domeniul de activitate protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități și a reportajelor realizate de presa centrală, în care erau prezentate persoane cu afecțiuni grave așteptând pe holurile instituțiilor medicale să fie evaluate de comisiile de specialitate.

Proiectul de ordin privind modificarea și completarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse şi al ministrului sănătăţii publice nr. 762/1.992/2007 pentru aprobarea criteriilor medico-psihosociale pe baza cărora se stabileşte încadrarea în grad de handicap poate fi citit pe site-ul Ministerului Muncii și Justiției Sociale.

MINISTERUL MUNCII ȘI JUSTIȚIEI SOCIALE MINISTERUL SĂNĂTĂȚII
ORDIN nr.
privind modificarea și completarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii
de şanse şi al ministrului sănătăţii publice nr. 762/1.992/2007 pentru aprobarea criteriilor
medico-psihosociale pe baza cărora se stabileşte încadrarea în grad de handicap
Având în vedere prevederile art. 85 alin. (10) și art. 902
alin. (1) lit. a1
) din Legea nr. 448/2006
privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare,
În temeiul art. 17 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr.12/2017 privind organizarea şi funcţionarea
Ministerului Muncii și Justiției Sociale și al art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010
privind organizarea și funcționarea Ministerului Sănătății, cu modificările și completările ulterioare,
ministrul muncii și justiției sociale și ministrul sănătății emit următorul
ORDIN:
Art. I. Anexa la Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse şi al ministrului sănătăţii
publice nr. 762/1.992/2007 pentru aprobarea criteriilor medico-psihosociale pe baza cărora se
stabileşte încadrarea în grad de handicap, publicat în Monitorul Oficial al
3. La Capitolul 7 Funcţiile neuro-musculo-scheletice şi ale mişcărilor aferente, la punctul III.
Evaluarea persoanelor cu afectarea funcţiilor motorii (a staticii şi mobilităţii - locomoţiei sau/şi
gestualităţii) în vederea încadrării în grad de handicap, la punctul 1. Amputaţii*), la rândul aferent
Deficienței medii, NOTA se modifică și va avea următorul cuprins:
”NOTĂ
Pentru perioade de 12 luni, în vederea adpatării la unimanualitate, transfer gestualitate - handicap
accentuat.”
4.La capitolul 7 ”Funcţiile neuro-musculo-scheletice şi ale mişcărilor aferente”, la punctul III.
Evaluarea persoanelor cu afectarea funcţiilor motorii (a staticii şi mobilităţii - locomoţiei sau/şi
gestualităţii) în vederea încadrării în grad de handicap, la punctul 1. Amputaţii*), rândul aferent
Deficienței grave se modifică și va avea următorul cuprins:
DEFICIENŢĂ
GRAVĂ
HANDICAP
GRAV
Deficiență locomotirie gravă:
- Amputaţie bilaterală a membrelor pelvine la nivelul coapselor;
- Lipsa prin dezarticulaţie sau amputație a unui membru pelvin
asociată cu anchiloza sau plegia membrului pelvin opus;
- Lipsa prin dezarticulaţie sau prin amputaţie a unui membru
pelvin, asociată cu amputaţie, dezarticulaţie sau plegie de
membru toracal;
- Amputaţie bilaterală a membrelor toracice la nivelul brațelor
NOTĂ:
Pentru situațiile menționate se va stabili termen permanent de
valabilitate a încadrării în grad de handicap, de la prima evaluare;
Pentru a menține/îmbunătăți starea de sănătate și pentru a evita
excluziunea socială, persoanele încadrate au obligația de a urma
activitățile și serviciile prevăzute în Programul individual de
reabilitare și Integrare Socială a adultului cu handicap și în Planul
Individual de Servicii;
- Amputaţie bilaterală a membre toracice la nivelul antebrațelor
cu/fără redori strânse ale articulaţiilor
- Amputaţie bilaterală a membrelor pelvine de la nivelul
gambelor
NOTĂ
Pentru situațiile menționate se va stabili termen de valabilitate a
încadrării în grad de handicap de 2 ani, în vederea protezării şi
adaptării la proteză
5. La capitolul 7 ”Funcţiile neuro-musculo-scheletice şi ale mişcărilor aferente”, la punctul III.
Evaluarea persoanelor cu afectarea funcţiilor motorii (a staticii şi mobilităţii - locomoţiei sau/şi
gestualităţii) în vederea încadrării în grad de handicap, la punctul. 2 – Afecțiuni ale sistemului
nervos central și periferic, la rândul aferent Deficienței Grave, în coloana 3, se introduce NOTĂ cu
următorul cuprins:
”NOTĂ:
Se va stabili un termen permanent de valabilitate a încadrării în grad de handicap, pentru situațiile:
- Sechele boli cerebrovasculare cu deficit motor tip plegic, la un inetrval de peste 2 ani de la data
accidentului vascular;
- Paraplegie sau tetraplegie, indiferent de cauză, la un interval de peste 2 ani de la data
diagnosticării.”

Art. II. - Comisia superioară de evaluare a persoanelor adulte cu handicap din cadrul Autorității
Naționale pentru Persoanele cu Dizabilități, serviciile de evaluare complexă a persoanelor adulte din
cadrul direcţiilor generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale
sectoarelor municipiului Bucureşti, precum şi comisiile judeţene de evaluare a persoanelor adulte cu
handicap, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile
prezentului ordin.

ART. III - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
MINISTRUL MUNCII ȘI JUSTIȚIEI SOCIALE MINISTRUL SĂNĂTĂŢII
MARIUS – CONSTANTIN BUDĂI SORINA PINTEA
  • Mona si Dan
  • Avatarul lui Mona si Dan
  • Deconectat
  • Platinum Member
  • Posts: 5852
  • Thank you received: 721
  • Karma: 13
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra !
Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Ultima editare: by Mona si Dan.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
  • Page:
  • 1
  • 2

Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies .