Sponsorizeaza. Ajutorul tau face diferenta!

Fie ca le spunem sponsori, oameni de suflet, inimi caritabile sau persoane cu frica de Dumnezeu si dragoste de semeni, toti cei care ne dau o mana de ajutor, care ne daruiesc cate ceva, ne sunt prieteni. Haideti sa facem ceea ce putem face pentru semenii nostri care traiesc in suferinta si astfel, cu putin de la fiecare putem salva vieti, putem aduce o raza de lumina si liniste in sufletul oamenilor cu nevoi speciale si probleme de sanatate.

Cine poate sponsoriza?

Orice agent economic care are profit poate alege ca o parte din impozitul pe profit datorat statului sa fie directionat catre un ONG. Cheltuiala cu sponsorizarea oferita nu este o cheltuiala deductibila fiscal, dar poate genera un credit fiscal, adica poate reduce impozitul pe profit de plata cu suma integrala a sponsorizarii oferite. 

In cazul platitorilor de impozit pe profit care efectueaza sponsorizari potrivit prevederilor Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificarile si completarile ulterioare, cheltuielile efectuate sunt nedeductibile insa sumele aferente se scad din impozitul pe profit datorat la nivelul valorii minime dintre urmatoarele:

  • valoarea calculata prin aplicarea a 0,5% la cifra de afaceri;
  • valoarea reprezentand 20% din impozitul pe profit datorat.

Astfel, facilitatea fiscala acordata prin mecanismul de credit fiscal permite practic sponsorului sa plateasca efectiv suma respectiva catre o organizatie fara scop lucrativ (cum ar fi Asociatia PRO STEM CELL) si nu in contul impozitului pe profit. Pentru a fi inclus in calculul impozitului pe profit pe anul respectiv, contractul de sponsorizare trebuie incheiat inainte de sfarsitul anului calendaristic, iar plata trebuie efectuata pana la finele anului.
In cazul in care cheltuielile legate de sponsorizare depasesc limitele permise in anul curent pentru credit fiscal, conform Codului fiscal diferenta poate fi dedusa din impozitul pe profit in urmatorii 7 ani.

Ce trebuie sa faceti?

Totul se rezuma la incheierea unui Contract de Sponsorizare intre firma dumneavoastra si ASOCIATIA PRO STEM CELL. Practic, acest lucru inseamna ca platiti impozitul diminuat cu contravaloarea sponsorizarilor din anul respectiv.

Va multumim pentru generozitate si va rugam sa primiti in dar gandurile noastre bune!

 

In urma folosirii sumei donate, veti primi un raport asupra modului in care banii dumneavoastra au fost cheltuiti si al impactului pe care l-au avut in viata celor cu nevoi speciale.

Pentru indeplinirea obiectivelor si misiunii noastre caritabile, cautam sustinatori si colaboratori in derularea activitatilor si proiectelor aflate in desfasurare, pentru a ne atinge scopul propus!

Cum sa te implici

Fii partener - Implicarea companiilor in parteneriate alaturi de noi a permis identificarea si solutionarea permanenta a nevoilor persoanelor cu dizabilitati din organizatie. Le multumim partenerilor nostri si suntem determinati sa construim parteneriate de succes cu alte companii. Contacteaza-ne!

Cause Related Marketing (CRM) - este "activitatea comerciala prin care o companie si un ONG formeaza un parteneriat pentru a promova un brand, produs sau serviciu in beneficiul ambelor parti". CRM poate avea multe forme, dar in esenta "o companie se angajeaza sa faca o contributie catre o anumita cauza, prin vanzarea unui produs". Campaniile de CRM pot ajuta la construirea brandului si reputatiei companiei, la cresterea motivatiei personalului, precum si la fidelizarea clientilor existenti si atragerea de noi clienti.

Redirectionarea a 20% din impozitul pe profit datorat statului - Aceasta forma de contributie nu implica nici un fel de cost pentru compania dvs fiind suficient un contract de redirectionare a impozitului pe profit incheiat cu organizatia noastra.

Donatii de produse sau servicii - Oferind produse sau servicii nu numai ca ajuta oamenii si comunitatile nevoiase, dar ajuta si afacerea dumneavoastra prin oportunitati de PR, vizibilitate a actiunilor de CSR si intareste relatia cu angajatii dumneavoastra.

Implicarea angajatilor

Match giving este o donatie facuta in comun de catre angajati si angajatori; angajatii fac donatii individuale, fie un procent din salariul lor, fie o suma variabila, iar compania dubleaza suma. Acest lucru motiveaza personalul si construieste spiritul de echipa, unind angajatii companiei in sustinerea unei cauze nobile, efortul lor fiind dublat de catre companie.

Organizarea unor evenimente interne de catre angajati cu rol de strangere de fonduri pentru sprijinirea unei cauze sociale.

Voluntariat - implicarea angajatilor in proiectele ProStemCell garanteaza nu numai un impact asupra vietii persoanelor cu nevoi speciale, dar si asupra vietii voluntarilor insisi.

Directionarea a 2% din impozitul pe venit al angajatului - Compania poate recomanda si sustine Asociatia PRO STEM CELL in fata angajatilor ajutandu-i pe acestia sa ia o decizie informata atunci cand aleg cauza pe care o vor sustine. Aceasta forma de contributie nu implica nici un fel de cost pentru angajat, fiind suficienta completarea formularului 230 anual sau retinea la sursa a unui procent de 2% lunar din impozitul pe venit datorat statului.

Implicati-va si fiti alaturi de noi. Numai impreuna putem reusi!