• Pro Stem Cell

Asociatia PRO STEM CELL urmareste sa cuprinda in randurile sale oameni deosebiti, colaboratori, voluntari...
    Citeste mai mult
  • Celula Stem

Celulele stem stau la baza formarii oricarui tip de celula din organism si pot fi folosite pentru ...
  • Comunitate

Diversitate in Comunitate. Creeaza-ti un cont de utilizator si interactioneaza cu ceilalti membri. Inregistreaza-te!
    Citeste mai mult
  • ARTICOLE ANTI DISCRIMINARE
  • ARTICOLE DE UTILITATE PUBLICA

Index articole

A patra sedinta de laseropunctura din Franta

Ciprian intre paraleleA patra calatorie in Franta a avut loc in luna octombrie a anului 2008. Urma sa fie cea mai scurta sesiune la clinica doctorului Bohbot si asta se datora faptului ca sezonul rece era foarte aproape (am hotarat ca de aceasta data sa stam doar o saptamana). Tot din aceste motive am decis sa mergem in Franta cu avionul iar acolo sa inchiriem o masina. De aceasta data 'am avut noroc', totul a mers perfect, fara intarzieri ale avionului (din cauza echipajului prins in traficul bucuresten sau oricare alte motive), fara controale amanuntite si deschiderea bagajelor in vama aeroportului si cel mai important fara neplacerile cauzate de calatoria cu trenul (vezi a doua calatorie). Deci la ora opt eram in masina inchiriata gata sa parcurgem cei aproximativ 300 km care despart Charite sur Loire de Bovais.

Calatoria a fost placuta, cu toate ca era deja intuneric drumul era bun si liber ( mai putin centura Parisului unde am facum 20km in mai mult de o oara) iar vremea era placuta, fara ploaie si cu o temperatura mult peste asteptarile noastre asa ca pe la ora 11 ajunsesem la destinatie. Odata ajunsi am avut parte de o surpriza neplacuta, se parea ca in casa pe care o rezervasem mai statea (cu care ulterior ne-am reintalnit si ne-am imprietenit si cu care pastram legatura) dar dupa 15-20 de minute de discutii si o reverificare atenta a discutiilor purtate pe internet cu gazda (pe care le salvasem si le scosesem la imprimanta) am descoperit ca gresisem adresa asa ca totul s-a rezolvat repede cu un telefon dat adevaratei gazde cu care ne-am intalnit in fata clinicii si ne-a condus la adresa corecta.

Perioada de sedere aici s-a terminat repede si asta nu numai din cauza faptului ca am stat o saptamana dar si datorita faptului ca programul meu era unul incarcat ( trezirea pe la ora 8 dimineata, mic dejun si pe la ora 9 eram la clinica unde stateam pana la 3-4 dupa amiaza cand, ajutati de vremea frumoasa, inainte de a ne intoarce acasa mergeam la plimbare timp de 2-3 ore in orasele din apropiere iar seara cand ajungeam acasa mancam si ne pregateam pentru o noua zi la fel de incarcata), nu am avut timp sa ma plictisesc.

Inainte de a pleca de la clinica am fost supus unei noi serii de teste care au arata ca putin cate putin incep sa recuperez si asta nu numai datorita vizitelor in Franta ci si exerercitilor fizice facute zi de zi, abdominali functioneaza din ce in ce mai bine iar asta ma ajuta la echilibru si la statul in orteze, sensibilitatea a mai coborat putin, iar senzatiile sunt tot mai puternice, simt cand am vezica plina sau cand trebuie sa folosesc toaleta mai bine (cu toate ca nu mult mai bine si inca nu pot controla dar, deocamdata, e bine si asa), forta mainilor e mai mare dar masa musculara mi-a scazut cu 1 cm.

Si astfel dupa o saptamana incarcata in Franta si cu moralul ridicat am inceput calatoria de intoarcere in Romania, calatorie care a durat aproximativ 6 ore si pe parcursul careia n-am avut parte de incidente, o calatorie plicticoasa as putea spune dar tocmai acest lucru a facut-o 'deosebita' si frumoasa.

Adauga comentariu

Codul de securitate
Actualizează

Leziunea medulara

Traumatismul coloanei vertebraleAfectiunile maduvei sunt rezultatul unor traume ale coloanei vertebrale. Oasele sau discurile deplasate apasa pe maduva. Traumatismele maduvei pot aparea fara fracturi evidente ale vertebrelor si puteti avea fracturi ale coloanei vertebrale fara sa fie afectata maduva.

Citeste mai mult...

Celula stem

Celula stem prezentata pe intelesul tuturorCelula stem este definita ca o celula care, prin diviziune, produce doua celule care au capacitatea de a ramane in stadiul de celula stem (pastrand astfel caracterul nediferentiat) sau de a se diferentia in urma unor diviziuni succesive.

Manifestul Dizabilitatii

omul in scaun rulantIn Romania, persoanele cu dizabilitati nu sunt inca respectate, ca persoane cu drepturi egale si nu li se recunoaste, pe deplin, valoarea si demnitatea umana. In acest moment, persoana cu dizabilitati se confrunta cu o serie de handicapuri create de societate.

Citeste mai mult...

Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies .