• Pro Stem Cell

Asociatia PRO STEM CELL urmareste sa cuprinda in randurile sale oameni deosebiti, colaboratori, voluntari...
    Citeste mai mult
  • Celula Stem

Celulele stem stau la baza formarii oricarui tip de celula din organism si pot fi folosite pentru ...
  • Comunitate

Diversitate in Comunitate. Creeaza-ti un cont de utilizator si interactioneaza cu ceilalti membri. Inregistreaza-te!
    Citeste mai mult
  • ARTICOLE ANTI DISCRIMINARE
  • ARTICOLE DE UTILITATE PUBLICA

Index articole

A cincea sedinta de laseropunctura din Franta

Ciprian in pozitie verticala la standing

Cea dea cincea calatorie la cabinetul Dr. Albert Bohbot, care a avut loc in primavara anului 2009, a inceput sub auspicii placute, primavara venise devreme in acel an asa ca pe 29 martie cand am plecat noi vremea era frumoasa, chiar calda pentru acea perioada iar buletinul meteo ne anunta ca asa va ramane pe toata perioada sederii noastre in Franta, toate detaliile calatoriei erau puse la punct asa ca si din acest punct de vedere nu aveam motive de ingrijorare asa ca tot ce ne ramasese de facut era sa ajungem la aeroport la timp si sa ne imbarcam pentru o noua „aventura” in Franta. Si cu toate acestea ma cuprinsese un puternic sentiment de anxietate nu-mi dadea pace (nu era ceva nou dar sperasem ca odata cu timpul acest sentiment sa dispara).

Si de aceasta data totul a mers „ca pe roate”, n-am avut parte de nici-un incident neplacut, imbarcarea, zborul si inchiriatul masinii au decurs fara probleme astfel ca la 45 de minute de la aterizare eram deja pe autostrada si singurul lucru care ne mai despartea de „maisonet-ul” inchiriat erau cei 300km de drum. Totusi un mic inconvenient a aparut pe traseu: masina inchiriata avea transmisie automata (nu rezervasem o masina, comoditatea bat-o vina, iar singurele masini disponibile era cele cu cutie automata) asa ca pana s-a obisnuit tati cu „doua pedale” am mers numai in suturi, mai ales cand am strabatut Parisul intesat de semafoare dar cand am ajuns la casa pe care o inchiriasem era deja expert asa ca tot restul sederii noastre in Franta acest lucru nu ne-a mai pus probleme.

Odata ajunsi la clinica programul nostru a intrat in linie dreapta, ne trezeam dimineata la 8.00, mancam si ne duceam la Mr. Bohbot (la ora 9.00 eram primii acolo), faceam prima sedinta de laseropunctura dupa care incepeam exercitiile fizice (bicicleta, standing, exercitii de forta pentru cresterea si tonifierea masei musculare a trenului superior urmate de o repriza de stat in picioare in orteze) iar dupa ce terminam cu ele asteptam pentru a doua sedinta de laseropunctura, toate acestea combinate cu faptul ca m-am reintalnit cu pacienti pe care ii cunosteam de la precedentele vizite au facut ca timpul petrecut la cabinet sa „zboare”. Dupa ce terminam cu „munca”, daca vremea era frumoasa si nu era prea tarziu ne urcam in masina si plecam la plimbare prin imprejurimi(incercam sa intarziem cat mai mult) iar odata intorsi acasa mancam, ne uitam la TV iar la ora 22.00 dormeam deja.

In acest fel cele 2 saptamani au trecut fara macar sa simtim si noi ne pregateam deja de intoarcerea in tara. Totusi inainte de a pleca de la clinica au avut loc nelipsitele teste plus cateva teste noi care au arata ca am mai recuperat putin, impulsul nervos ajunge la picioare(cvadricepsi si gambe) dar este inca prea slab pentru a avea miscare, abdominali continua sa se imbunatateasca si sa am un control mai bun asupra lor iar asta ma ajuta la echilibru si la statul in orteze, sensibilitatea a mai coborat putin, iar senzatiile sunt tot mai puternice si simt „cald si rece”, simt cand am vezica plina sau cand trebuie sa folosesc toaleta totusi inca fara control.

Drumul spre Romania s-a desfasurat fara incidente si cum am ajuns in Bucuresti exact de Florii asa ca am ramas aici o zi pentru a sarbatorii ziua de nume a unchiului meu iar luni dupa-amiaza ajunsesem deja acasa.

Adauga comentariu

Codul de securitate
Actualizează

Leziunea medulara

Traumatismul coloanei vertebraleAfectiunile maduvei sunt rezultatul unor traume ale coloanei vertebrale. Oasele sau discurile deplasate apasa pe maduva. Traumatismele maduvei pot aparea fara fracturi evidente ale vertebrelor si puteti avea fracturi ale coloanei vertebrale fara sa fie afectata maduva.

Citeste mai mult...

Celula stem

Celula stem prezentata pe intelesul tuturorCelula stem este definita ca o celula care, prin diviziune, produce doua celule care au capacitatea de a ramane in stadiul de celula stem (pastrand astfel caracterul nediferentiat) sau de a se diferentia in urma unor diviziuni succesive.

Manifestul Dizabilitatii

omul in scaun rulantIn Romania, persoanele cu dizabilitati nu sunt inca respectate, ca persoane cu drepturi egale si nu li se recunoaste, pe deplin, valoarea si demnitatea umana. In acest moment, persoana cu dizabilitati se confrunta cu o serie de handicapuri create de societate.

Citeste mai mult...

Prin accesarea acestui site, ești de acord cu faptul că folosim cookies .